نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4168
-
الف
+

ماجرای طلاق و ازدواج بازیگر سریال «یوسف پیامبر»

سخنان «الهام حمیدی» در یک برنامه تلویزیونی جنجال های زیادی درفضای مجازی ایجاد کرد.

«الهام حمیدی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که چندی پیش خبر ازدواج او در فضای مجازی نشر شد، در یک برنامه تلویزیونی اظهاراتی را مطرح کرده بود که جنجال های زیادی را برای او به دنبال داشت.

به گزارش آی فیلم 2 ، 2 سال پیش بود که بانو «الهام حمیدی» در برنامه تلویزیونی «دورهمی» اعلام کرد که تا به حال ازدواج نکرده است و همین موضوع واکنش کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت و گفته می شد که این بازیگر ایرانی  پیش تر از آن طی یک گفت و گو در مورد ازدواج سابقش در سن پایین سخن گفته است.

تعداد بسیاری از کاربران فضای مجازی پس از این تماشای این برنامه به صفحه اجتماعی وی رفته و یادآور شدند که پیش از این ازدواج کرده هست.

ماجرا از این قرار است که بازیگر سریال «یوسف پیامبر» چند سال پیش در یک مصاحبه اعلام کرده بود یک‌بار حدود ۱۰ سال پیش در سن پایین ازدواج کردم و بعد از مدتی طلاق گرفتیم و این پیوند به سرانجام نرسید.

اما وی در جدیدترین مصاحبه اش در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که تا به حال ازدواج نکرده است به خاطر این که قسمت نشده است.

«حمیدی» در واکنش به این این جنجال ها در صفحه اجتماعی خود این طور نوشت: «خواهشا من عجول و لجباز رو از ادامه فعالیت در اینستاگرام و شبکه مجازی پشیمان نکنید و خواهش میکنم من و آدم ها و زندگی شخصی ما رو قضاوت نکنید ، من سعی کردم گفت و گویی روان ، بی ریا و خالص داشته باشم.

من مخفی کاری نکردم و گفتم قسمت نشده ازدواج کنم چون در حال حاضر ومدت هاست مجردم و ازدواج نکردم».

«الهام حمیدی» درمورد ایفای نقش به عنوان کرکترهای مظلوم، آرام و مثبت گفت : من اصلا ستمدیده نیستم و شما از آن طرف ماجرا خبر ندارید.

وی در پیوند با همین موضوع افزود : شاید این مظلومیت به خاطر کرکتر هایی هست که من بازی کردم.متاسفانه همیشه کرکتر های مثبت و جدی  به من داده می شود و هر دفعه که خواستم ساختار شکنی کنم، اجازه ندادند و گفتند که این نقش برای شما نیست.

وی ادامه داد : من عاشق کارهای خنده دار هستم و خیلی دوست دارم فلم یا سریال کمیدی بازی کنم ، حتی مطمئن هستم که شاید بهتر از کرکتر های جدی آن را بازی کنم.

بازیگر سریال «یوسف پیامبر» معتقد است که بازیگری سه مرحله دارد .

او می گوید که در دوره اول بازیگری اش که از سن 7 سالگی در عرصه تیاتر شروع به فعالیت کرد تا مدت ها برای کسب تجربه های بیشتر و متفاوت در هر اثری ایفای نقش می کرد.

وی با اشاره به نقش آفرینی در سریال پرمخاطب «مسافری از هند» افزود : بازی در این سریال یک سکو(پله) پرش بود که توانستم بیشتر شناخته شوم.

او ادامه داد : بعد از بازی در این سریال دوره دوم بازیگری من آغاز شد ، به شکلی که با وسواس ، صبر و حوصله بیشتر نقش هایم را انتخاب می کردم.

بازیگر کرکتر معروف «آثنات» در سریال «یوسف پیامبر» با اشاره به این که از بازی در آثار ملودارم یا به عنوان کرکتر های مظلوم و جدی خسته شده است ،  افزود : هم اکنون می خواهم کرکتر های متفاوت تری را بازی کنم که امیدوارم این اتفاق بیفتد.

«الهام حمیدی» زاده ۸ قوس(آذر) ۱۳۵۶ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی هست.

وی دانش آموخته رشته حسابداری می باشد و از 7 سالگی وارد دنیای تیاتر و بازیگری شد.

«حمیدی» در سال ۱۳۸۴ برای بازی در فلم سینمایی «خیلی دور خیلی نزدیک» موفق به کسب تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشن منزل سینما گردید.

از سریال های تلویزیونی که «حمیدی» در آن ها به ایفای نقش پرداخته هست می توان به «مسافری از هند»، «زیر تیغ»، «آخرین دعوت» ، «شوق پرواز» و «یوسف پیامبر» اشاره کرد.

همچنان وی بازی در فلم های «بچه‌های ابدی»، «ملک سلیمان» و «گهواره‌ای برای مادر» را در کارنامه هنری خویش دارد.

گفتنی است که «الهام حمیدی» چند هفته پیش همراه «علیرضا صادقی» ازدواج کرده است.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر